Lördag

Är det inte jakt så är det jaktkoja.
B åkte tidigt och skulle bygga ihop en ny jaktkoja.
Vi förblev hemma och ska försöka få ihop livet lite.

Tänkte träna idag men jag vet inte vad jag ska träna. Löpning eller styrka. Får se om man kan få ihop något när Elias sover eller om det får vänta till B dykt upp.
Något får det bli iaf.

Vår dator har krashat. Känns sådär med tanke på all bilder och annat skoj vi har där. Ska försöka få till att få över allt på externa hårddisken innan den helt lagt av.

Plocka undan frukosten och starta morgonen.

Trevlig helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0