Måndag

Dagen har varit super. Vi lämnade Phoebe hos Bs farmor i morse sen åkte vi vidare till Alunda och Livia som fyllde 1 i går.
Vi gjorde paj och sen fikade vi supergott fika.
Båda kidsen däckade i bilen hem.

Därav blir det sen läggning ikväll. Somnar dom efter 15 så är det kört med att dom somnar 19. Elias är på god väg just nu men Eve håller ut än.

Idag har vi fejat i trädgården på kvällskvisten. Klippt gräs, plockat in leksaker, ställt undan grejer och sått lite mer gräs. Vi höll på så pass att jag glömde bort föräldramötet på dagis.
Tokigt kan det bli.

Ikväll ska jag på riktigt sätta mig ner och beställa saker och skriva upp allt som ska inhandlas till våra kalas. Bara de små somnar så blir det dusch och te i sängen tillsammans med kakböckerna.
Kanske hinner pussa på min stora älskling med. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0