Skön fredag

Elias slocknade för ett tag sen. Eve myser i vår säng med Charlie&Lola på datorn.
Jag passade på att göra några to-do medan allt var lugnt.
Plockade undan diskberget, rensade skafferierna, vattnat blommor och nu satt jag mig med en Mama-tidning som jag tydligen fått gratis (?) från Bonniers.
Makulerad faktura måste ju betyda gratis?!
Och man måste ju njuta av lugnet när båda barnen är lugna.

Senare idag blir det till att äta lunch och gå ut med Phoebe.
Det är ruskigt tråkigt väder, blåsigt, regnigt och riktigt höstligt.
Fast en promenad och frisk luft behöver vi allihop.

När pappan kommer hem kör vi tacos.

You've got to love fridays.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0