Söndag/måndag

Söndagen spenderade vi med Helena and the family på Söderön. Vi packade med oss korv med bröd och grillade. Jättemysigt och barnen älskade att leka vid vattnet och i trädkojan.
Väl hemma så blev det träning och mys i massor.

Och idag måndag har vi inte gjort mycket. Eve har haft feber så mina planer om öppna förskolan, baka och träffa tjejerna med barn gick åt Randers. Istället har vi tagit en kortare promenad, myst inne och bara haft lugnt.
Tror Eves feber beror på för många sena nätter och tidiga morgnar förra veckan.

Nu sover barnen och jag tänkte ta mig igenom ett styrkepass medan B är på långpromenad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0