Åh!

På riktigt så är jag så jävla stolt över mig själv. Jag tog mig an en utmaning och jag gjorde det. Innan så letade jag varje anledning att inte gå och träna body step men jag är så glad att jag gjorde det. Så sjukt bra träning och höll man fokus så var inte kombinationerna allt för svåra.

Kul, bra musik, peppade människor och en grymt SNYGG och duktig instruktör. (En tjej dessutom!)

Jag kom hem helt dyngsur av svett och glad.
Det här kommer jag fortsätta med.
Fredag kl 17 är nästa pass.

B hade gjort supergod fruktsallad och en kopp te när jag kom ut ur duschen.
Men riven 70 %ig choklad och ett chokladhjärta.
Han är bäst.

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0