Älskade

Eve är sjuk igen.
Och som lite topp på moset har hon fått eksem. Funderar på om hon reagerar på kåvepeninen eller om det är virus samt att hon faktiskt tagit efter sin mors hemska eksem-hy.
Jag hoppas innerligt att hon reagerar på antibiotikan faktiskt.

I morgon klockan 11 ska vi till doktorn.
Säger dom att hon fått eksem så blir det till att kämpa sig till att Eve får gå hos min hudläkare och INTE hudavdelningen på Ackis.
Vanligtvis måste man ha remiss dit men jag hoppas att jag ska få in henne ändå.

Kanske ska kasta upp sambon på ryggen, bära upp honom och lägga honom i sängen. Han verkar trött idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0