Humör humör humör

Hela familjen blir påverkad av mitt dåliga humör. Sluta med socker är inte kul för någon och sen har jag lagt om kosten med som jag försöker vänja kroppen vid. Min kropp är inte van vid kolhydratsfattig(are) mat och sockerfritt.
Det märks ganska väl.
Stackars familjen. ;)

Idag vart vi bjudna på lunch hos Erika. Vi inväntar Annas bevis som är 11 nästan 12 (!!!) dagar sen. Komsi komsi pojken lilla. Vi längtar efter dig.

Har gått tre pw idag. (Yay me!) sammanlagt typ 3 timmar. Riktigt höstväder har inte stoppat mig. I med ungarna i vagnen, på med regnskydd och iväg.

I morgon är det marknad..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0