Leds

Så slut på den här cirkusen Elias håller på med just nu. Inte ska han sova på nätterna, inte ska han äta och inte ska han sova på dagarna.
Gnälla, skrika och grina hela dagarna går bra och jag vet varför han gnäller men det börjar bli jävligt påfrestande på oss alla.

Nu har vi nog varit vakna större delen av efternatten. Jag hamnade hos Eve men efter en olycka i sängen så vart vi tvungna att flytta oss in i vår säng. Nu har jag ledsnat och bäddat ut soffan så jag hoppas Eve somnar där så jag kan ta Elias så B får sova nån timme innan han ska upp.

Fucking kaos och jag kommer inte vara pigg i morgon.

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0