Oh Lord

Efter ett utbrott på en idiot i min omgivning tog jag mig i väg till bodypumpen. Och jag är GLAD att jag gjorde det. Jag var så förbannad och frustrerad och all denna styrka och sköna människor fick mig att helt släppa allt. När jag åkte hem var jag så utpumpad och det fanns 0 frustration kvar.

Så tips!
Är du förbannad, gå på bodypump.

Vi får se om benen håller att stå på i morgon. ;) Det var sjukt vissa gånger hur benen skakade och armarna blev som spagetti. Jag har glömt hur riktig träning känns. Löpning kan slänga sig i väggen när det finns sånt här. Självklart tänker jag fortsätta springa men träning i grupp är så sjukt mycket roligare och jag blir trött på en helt annan nivå.

På tisdag är det step igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0