Projekt

Jag är expert på att starta fler projekt samtidigt. Mina långsiktiga projekt är trädgården som helt hamnat bakom det här året och vårt sovrum som jag har rivit tapeter och börjat fixa i.

Dagsprojekten idag var att städa nedervåningen ordentligt, göra storkok med mat till Elias och frysa in och börja med trädgården.
Nedervåningen är klar men det är fullt med grejer överallt ändå. ;)
Storkoket har jag kommit en bit på men långt från klar. Än har jag gjort rådjur med potatis. Fisk och köttfärs ska också fixas.
Trädgården har jag iaf börjat med. Klippt några buskar, rivit upp massa ogräs och kastat gamla blommor.

Värsta pysseldagen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0