Renovering

B är så bra. Han åkte strax efter 01 i natt och kom hem 07. Vi åkte 08 och vid 10 ringde han och hade vilat lite och nu skulle han börja tapetsera. Han är så effektiv.

Han hann med 2,5 vägg innan vi tyckte att kunde ta paus och lämna det där till morgondagen. Fint blir det!
Vi kommer få ett sånt fint och ljust rum.

Jag tog med kidsen in i morse och köpte golv, sängstomme och sängbord. Som sagt, stressigt eftersom vi hade en tid och passa hemma. Vi skulle få bakhjälp och ville hinna hem i bra tid.
Min stress får dock bli ett annat inlägg.

Ska ta lite kort på rummet i morgon. Åh, det kommer bli så bra.

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0