Allmänt

Mådde som vanligt rätt snabbt efter min lilla svimning mitt på dagen. Vi la oss i sängen en stund och slocknade. När jag vaknade låg Elias och sov brevid mig och Eve sov i soffan.
Jag vände och gick och la mig igen.

Fått många kommentarer om att jag äter för dåligt. Skulle folk se hur mycket jag äter skulle ni nog bli förvånade.
Tar ett exempel på frukost.
En REJÄL tallrik med havregrynsgröt med mjölk och sylt eller kanel eller något liknande OCH 1-1,5 dl keso med ett äpple/bär/nötter eller vad jag är sugen på. Vätska på det och en matsked osötat jordnötssmör om jag orkar.

Jag utesluter inte något.
Äter som en häst!

Nu skippar vi det och går vidare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0