Ryggpaj

Än en gång har något hoppat fel i ryggen. I går på crossfiten så small det till. Vill påpeka att det inte hade något att göra med träningen. Det var redan på gång och sen utlöstes det av träningen.
Det tyngsta är att komma i och ur tex soffan/bilar och att böja sig framåt som när man lyfter ett barn, tar på sig byxorna, ska sätta sig på toaletten.
Det kom efter Evelinas graviditet och har besvärat mig 3-4 ggr sen dess. Det enda som hjälper är att gå till kotknackaren och knäcka allt på plats igen.
Bokat tid i morgon 16.30.

Så Valborg har varit lugn.
Skulle ha jobbat i morgon men fick fint sjukanmäla mig. Hoppas på förbättring direkt när jag varit hos Patrik och fått behandling. Vill jobba på torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0