Tankar

Först och främst!
FOKUS SOFIA!
Gör om gör rätt!

-----------------------------------

Sömnlöst..
Tankar far omkring i skallen så jag håller på att bli galen.
Fick sova bredvid Evelina ikväll.
Jag älskar mina barn.
Jag älskar dom så högt så jag lätt, utan att tveka, skulle ta varenda skit för att de ska få vara glada.

Ibland ser jag saker på mitt jobb som får en att fundera. Idag har jag blivit ordentligt tagen av tragiska händelser.
Livet kan vara så fruktansvärt orättvist!
Det ska Gudarna veta.

Jag har under min tid på NIVA börjat tro stenhårt på att allt som händer ändå händer av en anledning. Det är någon mening med allt.
Fast idag blir jag extra fundersam och tveksam.
Jag står fast vid det jag tror på men jag är tveksam ikväll..

Kram på er alla och ta hand om era nära. Krama och pussa på varandra lite extra i helgen.

Mysig bild från i somras.



Kommentarer
Helena

Vilka godingar! Håller hårt i dem och håll dem borta från jobbet!

2013-05-02 @ 22:15:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0