Uppe innan tuppen

Det är ett brott att behöva gå upp såhär tidigt.
4.10 är ingen human tid att ställa klockan på.

Natten har varit bedrövlig. Svårt att somna och när jag väl hittade lite ro så började barnen att stoja omkring.
Först vid 1.30 kollade jag på klockan och då hade Evelina slutat snurra omkring och bökat, sparkats och snurrat omkring.
Någonstans där kom B hem från jakt.

Sista 2,5 timmarna så drömde jag att jag försov mig, blev uppäten av ormar, sprang men kom aldrig fram..
Det har aldrig varit så skönt och så jobbigt när klockan ringde.

Dags att spatsera till bussen.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0