Äntligen

Jag har äntligen gjort det. 
Tatuerat mina ögonbryn.

Har ett så gott som obefintligt ögonbryn som sitter ca en cm lägre än det andra som iaf syns lite. I och med att dom är helt osynkade på alla plan så har jag läääänge velat tatuera för att slippa måla på ett par varje morgon som blir helt sneda och icke jämna. 

Folk är både för och emot men just den här saken har jag velat göra sen jag träffade B. Jag har grinat över dessa menlösa ögonbryn, inte velat träffa folk osminkat och skämts!!! Det var dags nu. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0