Cardio

Fullkomligt kommit av mig när det gäller konditionsträning. Gillar att springa när jag väl kommer i väg men vägen dit är dryg för jag tycker bättre om styrketräning och gruppträning.

Men nu är det hög tid att börja kombinera kondition/styrka vid i stort sett varje pass.
I morgon när B kommer från jobbet blir det gymmet för hela slanten. Minst 30 min kondition, funderade på att sitta på den vidriga cykeln i morgon och sen köra minst 30 min styrka efter.

Konditionen måste in. Har ett mål jag vill nå och det kommer inte funka om jag bara kör styrka.

Kom igen nu människa!
Just do it!

(Fixade 10 matlådor som åkte raka vägen in i frysen idag. Planera planera!).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0