Fredag

Skön dag som tusan!
Lämnade kids på dagis vid 9 och tog ett grymt lätt pass på gymmet. Lite cykel och ben, endast för att lätta upp GALEN träningsvärk från onsdagens benpass.
Efter det blev det 4 timmar skitsnack hos Anna innan kidsen skulle hämtas.
15.00 väntade tandläkarbesök och båda barnen gapade och visade vad dom hade därinne.

Besvikelsen när Bodypumpen var full ikväll. Ångrade mig galet att jag inte körde armarna ordentligt när jag ändå var på gymmet.
I morgon väntar shbam.

När jag är klar i morgon ska vi åka in till Uppsala och spendera pengar. Middag med syster väntar och även en natt på jobbet. Tänkte försöka få sovmorgon i morgon så jag ska orka hela dagen och natten. Vi får väl se om den planen. ;)

Armarna börjar forma sig lite.



Kommentarer
Lenitha

duuktig tjej :)

2013-02-09 @ 12:02:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0