Gah!

Blir galen! Känner mig inte förkyld utöver skiten i lungorna som aldrig försvinner.
När man är van att träna och röra på sig så känns dessa dagar dom pest.
Det känns som om man går upp i vikt, tappar muskelmassa och segar ner sig helt. Men vad kan jag göra?
Vad kan man göra vid en förkylning mer än att promenera? Vad är ok och vad är inte ok?

Mitt psyke är helt inställd på träning så när det inte blir någon träning så blir jag rastlös, på dåligt humör och stressad.

Ellerhur mamma?! Du om någon borde veta hur jag blev förr i tiden när jag inte fick träna..eller skulle ha mens...eller mådde dåligt. -älskardig-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0