Helg

Familjen är sjuka än, bättre men fortfarande sjuka.
Jag passar på att träna och gå ut med Phoebe. Rätt skönt det med.
Igår somnade vi allihop innan klockan slagit 22 vilken var fruktansvärt behövligt.
Och upp klev vi inte förrän efter 8.30.

Tog en långprommis med P i skogen i morse. Så jäkla skönt ute när det börjar bli lite varmt.
Nu ska jag springa bort all helg-mull jag lagt på mig. (Trots bodypump i fredags och shbam/gym i lördags)

Det blir Karö-rundan. Alltså ca 6 km.
Ska försöka ta det i lugnt tempo men vi vet hur det brukar sluta.. :)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0