Jobb och alla hjärtans dag

Gårdagen såg ut såhär..

Morgonpromenad med Phoebe, frukost, lämna Eve på dagis, gym (smygtränade lite och det kändes bra!). Snabbt hem för dusch och lunch innan jag knappt hann med bussen till jobbet pga att min plånbok försvunnit men återkommit.
Hela dagen var lugn för vår del på jobbet. Till 20.30 när allt skulle hända.

Gick ner på stan genom Stadsparken och kollade på deras isfestival.
Riktigt häftigt och fint.
Tycker det är så roligt att dom hittar på saker på det viset.

Idag är det alltså alla hjärtans dag och vår lilla tjej fyller år.
Hon vaknade vid 06 av att hennes bror skulle bråka lite. Eftersom han är sjuk så får hon lite sovmorgon innan dagis.
Hon har fått hosta men inget mer så jag hoppas att det håller sig där.

Hon fick en sopkvast och skyffel hon själv valt ut och ikväll kommer hon få mer presenter när B är hemma. Sen blir det nog pannkakor till middag om damen får bestämma.

Pusskram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0