Lördag

B drog och på en cykeltur med P.
Vi andra ligger kvar i sängen och myser.
Idag kommer Bs familj + några vänner och ska fira Evelina.
I morgon kommer några ut i min familj.

Cakepops är gjort, bullar ska plockas fram, en morotskaka ska göras och muffins ska få frosting.
Det är bara att börja.

Ätardag som det är så ska det bjudas på scones till frukost.
Kommer inte vräka i mig godis och snacks bara för det är ätardag. Men lite extra ska man ha.

Träningsvärken i ryggen är enorm idag.
Fantastiskt.
Lördag, söndag och måndag ska det tränas på något sätt sen blir det vila. Är inne i en skön period 4-5 dagar träning, 1-2 dagar vila.
Det känns bra och jag ser resultat.

På en månad, genom att ändra kosten och träna på som vanligt har jag:

Tappat 2 kg
- 2 cm på vardera lår
- 2,5 cm runt magen
- 3 cm i midjan

Vill du få hjälp att få till en bra kost som funkar för er och era mål. Kontakta en kostrådgivare. Bästa jag gjort. När jag ringde henne åt jag på tok för lite.
Nu äter jag 6 ordentliga mål varje dag. Är aldrig hungrig mellan måltiderna.

Lycka till



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0