Lungorna

Jag verkar vara väldigt mottaglig för mina barns förkylningar nuförtiden.
Blir sällan ordentligt sjuk men får ofta ont i lungorna. Slem samlas och jag kan knappt gå en kortare promenad utan att känna mig andfådd och det gör ont i lungorna.
Jag vet att om jag drar i gång och tränar vid det tillfället så drar en hejdundrande astma igång som oftast inte min egen medicin hjälper mot.
Men promenera kan man.

Gick från mamma till Gränby nu på morgonen och jag tänkte gå en sväng ikväll. Bara komma ut och få röra lite på mig och få frisk luft.

Måste tänka ut en bättre plan angående vad jag ska käka när jag jobbar natt.
Planera bättre. Hitta något som funkar.

Nu ska jag sova hela bussresan hem!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0