Mage

35 min hade jag på mig att få till ett träningspass innan Sofias änglar började. Snabbt på med nya shortsen och fram med yogamattan.
Blev ett intensivt magpass med många plankor och 6 set med tre olika övningar.
Känner nu att det tog lite. ;)
Sköööönt! Så enkelt att bara lägga sig framför TVn och köra på.

En matta och en 5-kilos vikt som lätt kan bytas ut mot något annat var dom redskapen jag använde idag och fick ändå till en jävligt bra träning även om det "bara" blev 35 min.
35 minuter är inte så bara när man lägger allt fokus på bara mage.

I morgon blir det pump eller gymmet.
Börja tagga!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0