Natt på jobbet

Tiden har gått ovanlig fort än så länge jämfört med hur det brukar kunna vara en lugn natt på jobbet.
Funderar på om jag ska ta erbjudandet och sova kvar hos mamma i morgon nätter jag går av eller inte. Vore ju kalasskönt att få sova ostört tills man vaknar.
Ingen är hemma där så varför inte...

Skulle vilja ta mig i väg till gymmet i morgon egentligen men min förkylning påminner mig om att jag ibland måste ta det lugnt. En promenad kanske vore smartare?! :)

Sen jag var på kostrådgivningen har jag tappat en del, mest centimetrar men även lite i vikt. Äter mycket och rätt! Käkar säkert det dubbla av vad jag ätit förut. Helt sjukt men det gör så jävla mycket.

Nu till frulle har jag tagit med havregryn, banan och kiwi. Kommer nog ta en hårdbrödmacka med massa grönsaker på med. Så står jag mig tills jag vaknar mitt på dagen.

Älskar kombinationen av träning och bra kost. Resultat och känslan av att orka är värt allt guld i världen.
Sen om man kunde få vara frisk mer än några dagar i sträck vore ju fint med.
Får köra någon slags vitamin-boost nu.
Börjar med lite defence.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0