Nattjobb, check

Två dryga nätter har dragit förbi.
Med dryga menar jag att folk håller sig hyfsat stabila och vi får inte så mycket att göra.
Vilket är bra.. :)

I går sov jag bra. La mig 7.20 och gick upp 15. Lagade mat och drog med mor och far på en runda. Bland annat Gränby, Lidel och bauhaus.
Pappa skjutsade mig till jobbet sen.

Idag lär bli en jobbig dag. Kom hem vid 8.30 och skjutsade Lias till dagis.
11.30 har jag ett möte, hemlis så länge, och jag känner att sova är det inte tal om. Då kommer jag inte upp vid 10.45 och kommer jag upp så mår jag piss.
Sömn får vänta till em.

Ikväll ska B på jakt. Det blir till att kasta ungarna i säng och sen kasta mig själv i säng. Tänker inte stanna uppe en minut längre än jag behöver.

Idag ska Jag beställa min pulsklocka jag kikat på så länge. Den får testas i morgon.

Nattens överlevnadsstrategi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0