Recept

Många frågar om träning och kost och jag har funderat och ska nog börja skriva mer om träning, recept och tips.
Jag är inget proffs, jag kör på känn och får hjälp med kosten från min kostrådgivare Ellen. Kan dock alltid knåpa ihop ett recept och bidra med. ;)

Mina mål med min träning är först och främst att komma i form efter mina graviditeter. Jag blev slapp runtom magen, rumpan var platt och för mycket fett och lös hud hade fastnat över midja och höfter.

Sammanlagt sen Elias fötts och all vätska gått ur kroppen, har jag tappat 11 kg och ca 20 cm runt magen.
Med hjälp av styrketräning har jag fått tillbaka form och styrka i hela kroppen, min kondis är bättre än någonsin och jag mår BRA.
Äta rätt och träna är enkelt när man ser resultat.

Jag är inte ute efter att bli någon slags fitnessbrud!! Jag vill vara en snygg och stark mamma till mina barn. Jag mår bra av att träna och jag mår bra av att känna mig stark.

Så från och med nu blir det mer träning och kost i den här bloggen. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0