Söndag

Jag längtar efter vardag och rutiner.

Löprundan var jobbig, tappade psyket efter 1 km. Höll iaf ett tempo över 10,5 och det blev 6,22 km. Lagom när det går så långt mellan gångerna.
Nu ska det bli skärpning på cardio-sidan.

Efter löpet blev det mage/bål träning. B har visat en övning som gör mig helt spyfärdig. Körde sidoplanka så många ggr att jag tillslut knappt orkade hålla mig uppe när B skulle fota lite.

På fredag är det upp till bevis om den nya kosten gjort någon skillnad. Ska träffa Ellen mitt på dagen.

Men nu blir det sömn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0