Tisdag och 0 sömn

06 somnade Elias. Hoppades hinna få en timmes sömn innan dagen började men Eve vaknade och gjorde allt för att väcka Elias.
Mitt tålamod var slut efter natten så det blev ingen kärleksfull morgon.
Min största last är nog att när jag är trött blir jag otrevlig.

Elias slog upp sina ögon igen 6.50 så det blev 50 min sömn för honom.
Fast han var på bra humör och käkade frukost och man kunde knappt märka att han mått så dåligt under natten.

Nu har jag satt barnen framför Djungelboken i hopp om att hinna få undan lite fix innan det är dags för långprommis med Phoebe.

Idag ska jag beställa Canvastavlor. :) Tog en del fina bilder vid nyår som ska upp på väggarna i sovrummet.

Hejpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0