Valentines

Vår dotter fyller 3 år på torsdag.
På alla hjärtans dag fick vi en fantastisk tjej som vi älskar över allt annat men som även driver oss till vansinne!
Det är väl så dom ska vara, de små liven.

I vilket fall blir denna kärleksdag aldrig densamma igen. :) Det blir inga storslagna middags/bio-planer eller romantiska promenader längs vattnet just den 14/2.
Vi brukar ta det en annan dag helt enkelt när inte restaurangerna är fullbokade. :)

Detta år hade jag planerat att vi skulle ut och käka i morgon eller tisdag. Jag jobbar onsdag-fredag och vi har kalas för minst 30 pers på lördag.
Det kommer bakas och jobbas mest hela tiden denna vecka. :)

I vilket fall är Elias tvärdålig. Från ingenstans steg tempen till 39,4 och han mådde inte alls bra.
Mina barn går alltid först och därmed ställer vi in alla planer.
Middag och bio finns det tid till en annan gång.

Elias har ätit en halv glass till middag och nu har han sovit en stund.
Hoppas på att detta elände snart ska vara över.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0