Blä-vecka

I morgon är det söndag och därmed är denna trista vecka slut.
Sjukdomar har löst av varandra.
Skulle ha jobbar 3 pass denna vecka men har vabbat och varit dålig själv så allt fick ställas in.

Idag kändes iaf alla friska så vi gjorde som planerat och mötte upp Fundells på Leos lekland. Efter x antal timmar var alla trötta och vi packade ihop oss för lite tacomys i hemma hos dom i Öregrund.
Barnen (och föräldrarna) somnade ovaggade vill jag lova.

Såklart drömmer Eve något så jag vaknar till. Hon somnar om direkt men jag har miljoner tankar i skallen och kan bara inte slappna av och somna om.
Drygt med tanke på att B ska upp och jaga om några timmar och därmed ingen sovmorgon för min del.
Det får bli kaffe, kaffe, kaffe...

Bodypump 17.00, taggad!!!


(Klippte Lias igår. Kort (!!!) blev det.)



Kommentarer
Mosta A´

Det blev ju rikigt snyggt.

2013-01-27 @ 13:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0