Helg och dagis

Fredag och lördag bestod av jakt, gym och mys.
Så skönt att vara lediga ihop.

Idag tog vi en tur till Öregrund och firade Melwin som fyller 3 år. Fika och mys med goa människor.
Kom hem runt 18 och tog en lättare middag innan B fick åka tillbaka till Öregrund på jour.

Jag och barnen myser till Pippi. Eve skulle behöva komma i säng med tanke på att vi ska upp tidigt i morgon. Elias somnade i bilen hem så han lär inte somna än på ett tag.

I morgon börjar dagis för Elias.
8.30 ska vi vara på plats. Det ska bli kul. På onsdag jobbar jag mitt första pass på schemat. :) Ovant vill jag lova, jobba mitt i veckan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0