Tisdag

3 timmars sömn skrapade jag i hop inatt innan Elias tyckte det var dags att vakna.
Kände mig mer död än levande när jag vaknade men äsch då, två Alvedon och en berocca och på't igen.
Kroppen är helt slut så det blev en kvarts promenad med Phoebe och Elias somnade i vagnen.

Min tanke var då att däcka i soffan. Men telefonen ringde nonstop. Evelinas dagis, Elias dagis, gymmet, mamma och jobbet.
När jag väl la mig så vaknade Elias och ville ha lunch.

Eftersom min kropp och mitt sinne är rätt oense just nu så blir det inte mycket gjort idag. Plockat lite, tagit disken och dammsugit. Det räcker för stunden.
Snart ska vi gå ut med Phoebe så hon får kissa av sig. Tur man har hunden, då kommer man ut.
Frisk luft har ingen dött av.

Solen skiner så det blir mysigt.

S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0