Vabb

Elias har haft lite trubbel med kisseriet senaste dagarna. Så igår sa vi att han får vara hemma en dag extra från dagis. Dvs att mamman är hemma och vabbar.

Vi började med mysmorgon framför Grey's och sen tog vi en promenad med P, svängde in en sväng till Helena och sen hem för lite lunch och middagslur.

Elias har somnat och jag har kokat mig en kopp kaffe som ska avnjutas framför TVn. Hoppas på att få till lite vila innan vi ska åka till sjukhuset på sista återkontrollen på Neuro.

S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0