Fjärde mars

Grattis bror på födelsedagen!

Klockan ringde 4.15 och på 30 min hade jag klätt mig, sminkat och ätit frukost. Kände mig rätt hyfsad ändå, även om det var fruktansvärt att behöva kliva av bussen i Uppsala och gå dom 15 minuterna till sjukhuset.
Det var så varmt och skönt på bussen.

Allt rullade på bra och jag hann med en tidigare buss hem. Strax efter 17 var jag hemma. I med mat, barnen hjälpte mig att träna ben/säte, snabb dusch och sen mös jag och Eve med några sidor "Nils Holgerssons underbara resa" innan hon stängde ögonen.
B blev klippt, matlådor lagda och fikat är intaget.
20.33 är klockan och jag kröp precis i säng.

Nu blir det sömn.
Tack för mig!

(Sophie! Håller alla tummar för dig i morgon! Puss!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0