Fredag

Men ingen fredagskänsla här inte. Idag väntar ett kvällspass och i morgon dagpass. Denna vecka har bestått av 4 dagar jobb, träning och mys med familjen. Mina barn har bestämt sig för att vakna runt 5.30 sen en tid tillbaka och det uppskattas inte dom dagarna man faktiskt har sovmorgon.
Är extremt trött just nu. :)

Idag ska barnen till dagis till 9. Jag tar en kvickis in på gymmet och kör igenom magen, lunch och tar bussen in till jobbet. Natten spenderas hos mamma.
Så skönt att ha den möjligheten att sova kvar när jag jobbar kväll-dag.
Annars är jag hemma strax innan midnatt och ska upp 4.15.
Tack mor och far!

Nu ska jag få fart på dagen!
Trevlig fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0