Helg

Då var den helgen klar. 3 lugna pass gjorda.

Sov hos mamma i fredagskväll. Svårt att komma till ro vilket ledde till försovning på lördagen. ;)
Hann till jobbet i tid men dagen var förstörd i vilket fall.
I morse var det en jävligt tung brud som steg ur sängen.

Efter jobbet premiärade jag på Friskhuset, sjukhusets gym.
Sjukt bra! Ursäkta mig men MYCKET bättre än det gymmet jag går på hemma. Det här ska utnyttjas till fullo.
Jag hade 40 min att träna och självklart utnyttjades det till fullo.
Jag bevisade idag att man kan få bra träning på kort tid. Använd tiden väl.

Bestämde mig för att hälften skulle vara kondition så upp på löpbandet. Startade på 10,8 och när det gått 2-3 min så ökade jag på lite i taget och när jag avslutade efter 20 minuter var jag uppe på 14,8.

Efter det var det fokus på mage.
Brukar köra 3 övningar i ett set och sen köra det sättet 4-6 ggr. Idag brände det vidrigt i magen efter 4 svängar så jag tog nr 5 med och pinade mig igenom.
Och fem minuter stretch.

Sjukt nöjd med en intensiv men kort träning. PLANERING! Även om du bara har 30 min så kör! 1 armhävning är bättre än ingen.

Dusch och Gränby en snabbis sen häng hemma hos Tess. Jag fick mig många härliga skratt vill jag lova.
Kärlek till er brudar.

Nu, sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0