Tisdag

I natt när jag vaknade kände jag mig riktigt bra i kroppen. Tabletterna jag tog innan jag somnade måste gjort stor verkan.
Nu på morgonen mår jag inte alls lika bra.


Nu ska jag kliva upp och ta värktabletter och halka ut med P en snabbis. B kunde inte ha henne på jobbet så då är det bara att gå ut så hon får uträtta sina behov och sen fort hem igen.


Barnen är på dagis idag igen.
Mina små skruttar som kom och gav mamman en puss innan dom gick.
"Vila nu." Sa Evelina innan hon gick.

Puss!



Kommentarer
Mosta A´

Jag håller med lilla Evve. Vila nu lilla gumman å bli pigg.

2013-03-12 @ 11:34:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0