Det är dags

Okej, det är dags. 
Nu går vi in i de 4 absolut tråkigaste månaderna på året. 
Förutom jul och nyår är november-februari bara sjukdomar och snö för mig. Snön kan ligga 2 veckor, över jul och nyårsveckorna sen är det bra. 

För att inte tala om alla sjukdomar. 
I februari jobbade jag 2(!!) dagar. Sen vabbade jag. Jag och B delar på det typ 80/20 men för vår ekonomis skull och det faktum att jag gör "samma saker" på mitt jobb, utan deadline och någon annan kan göra samma sak åt mig så är det ganska självklart att det är jag som är hemma. 

Känns lite som att det börjar bli dags att planera julen som kommer bli grym i år. Hela familjen Forslund med bihang och barn kommer förmodligen samlas hemma hos oss. Känns kalasbra! 
Ska bli så kul. En sak att se fram emot de kommande månaderna. 

Nu kör vi en lång, mörk och kall vinter. 


Ge mig sommar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0