Sömn

Varje gång jag vakar av och inte behöver sova hela dagen är jag helt död.
Ställde klockan på 13.30 och när den ringde kändes det som att det var 4 timmar för tidigt.

Men upp och i väg för storhandling innan jag hämtade två trötta barn på dagis.
Hittade ett simpelt recept på tacokyckling som tog typ 10-15 min att koka ihop.
Uppskattat av allihop både matmässigt och tidsmässigt.

Ikväll väntar tekväll.
Känns inte just nu som att det kommer så långvarigt men det vet man aldrig.
Hoppas iaf på att komma i säng rätt skapligt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0