En skvätt bättre humör

Vaknade idag med snäppet bättre humör.
Dagis är stängt för planering och jag är ledig. Det blir dejt hos Anna på fm och målning av bord och stolar på em.

Akupunkturen igår var grym.
Elbehandling först och sen en sju-åtta nålar i ryggen innan han satt två på yttersidan av sätet.
Och en nål träffade PERFEKT på en ond punkt. Ända ner i tårna gjorde det ont.
Så skönt för jag tror att det var precis det min rygg behövde.
Idag känner jag mig stel men okej!
Håller tummarna att det är klart nu.
Fulldos Ipren för inflammationerna och vila.

Nu myser vi framför barnprogrammen en stund innan det är dags att dra vidare.

Pusskram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0