Klar

Jobbveckan är klar.
Känns så skönt.

Ryggen är bättre. Lite stel emellanåt men helt överkomligt.

I morgon styr vi kosan mot Bergshamra, Norrtälje. Vi ska hämta vårt lilla preggo och hälsa på vänner.
Tyvärr måste vi lämna tillbaka henne på söndag för snart ska valparna komma och då ska hon vara på rätt ställe.
Jag kan mycket men det här med valpar får proffsen sköta.
Har bett om att få vara med iaf så hon ska ringa mig så hoppas jag på att jag är ledig.

Nu ska jag sova.
Pussen!

Moaskrutt! I love you, baby!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0