Tung vecka

Regnet öser (!!) ner ute. 
Ligger i bäddsoffan utanför Eves rum och väntar på att mitt sockerrus till dotter ska somna. 
Missar Så mycket bättre. Får bli tv4play sen. 

Är mitt uppe i en tung jobbperiod. 
Startade i tisdags med två nätter. 
Vakade av i torsdags och gick på en kväll i fredags. Idag har jag jobbat dag och i morgon kväll igen. På måndag är jag leeedig för att sen fortsätta 3 dagar till. Blanda 3 skift på en vecka är inte min grej och det märks i sömnen. 
Sovit pissdåligt varje dag/natt i veckan vilket resulterar i huvudvärk och trötthet. 
Men det är inget som inte två alvedon  och en kaffe råder bot på. 

Ikväll myser vi med godis, kantarellmacka och tända ljus. I morgon är det fars dag OCH förlovningsdag och jag ska jobba. Därmed blir det extra mys ikväll och gofrukost i morgon. 

Nu ska jag smyga ner till mitt hjärta. 
Trevlig lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0