Suuuck

I torsdags hade vi en underbar dejt. 
Vi käkade på Hodja i Uppsala. Turkisk restaurang med gudomlig Meze. Både B och jag var toknöjda med allt! Mat, dryck, service.. 
När vi satt där och åt dök ett bowlingsug upp! 
Jag ringde och bokade en bana och vips så var vi där med varsin öl/cider i handen. 
Sen tog vi en promenad till Katalin och fortsatte vår kväll där med rödvin och Kilkenny. Det var två nöjda föräldrar som smög in på natten. 

Sen dess har B känt sig dålig iaf. 
Hängig, feber, ont i magen. 
Det har smittat av sig på Elias och just nu känner jag mig lite vissen i kroppen. 
Vi får väl se hur det slutar. ;) 

Nu blir det sömn. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0