Sjuka barn

Sjuka barn. 
Jag trodde (hoppades iaf) att Elias sjukdom missat Evelina men ack så fel jag hade. I måndags blev Liis dålig med 40 graders feber. Sen kom förkylningen. 
Han hann i stort sett bli feberfri och pigg och i fredags morse när jag kom hem var det Evelinas tur. 
Hon är i sitt esse nu med snor och feber. 
Hoppas det ska vända snart. 
Har inte vågat sagt än att Melwin hade sitt 4-årskalas på Leos lekland idag. 
Den hemligheten får bevaras länge. 

Med sjuka barn händer det inte så mycket. Vi hänger mest i soffan och kollar film. Hoppas dock på en bättre dag i morgon så man kan packa ner barnen i vagnen och gå ut! 
Elias som är frisk nu kommer gå bananaz om han ska behöva vara inne en dag till. 

Här hjälper han mig med träningen. 
Bra slut där så ser jag lite trött ut i plankställningen så ser ni rätt. 

Nu ska jag försöka sova och ställa tillbaka dygnet efter nattjobb. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0