Träningsvärk

Aaah, min kropp. 
Tre pass har jag fått till denna vecka. 
Först ett "lätt" löppass på 20-25 min mest för att känna vart jag har min kropp. Det var tungt! Med tungt menar jag "omjagöverleverdethärutanattlungornasprängssåskajag..". 

Dagen efter det var B på jakt och jag körde lite mage/armar/ben. 
Testade 4 nya övningar för magen. 
Idag, två dagar efter känns det som om jag blivit rejält misshandlad i alla magens muskler. Dom tog bra så dom tar vi och kör 2 ggr/ vecka minst. Tar Max 10 min och kan göras hemma framför tvn. 

Igår tog jag ännu ett löppass. Något lättare men fortfarande tungt. När jag kom hem körde jag igenom benen igen. 
Har börjat med lite lättare träning. 
Jag kör inga långdistanser just nu och det blir inga tunga gym-timmar. Jag kör hemma-träning den här veckan och nästa vecka iaf. Sen får vi se. 
Mina ljumskar och höfter känns ordentligt efter dessa löpturer och benträningen så jag får vila lite från just det. 

Hoppas på att hinna med en 12-minuters-träning i morgon. Köra tre övningar med tabata-timern innan kalas. 

Dags för sömn. Natti! 

Kolla vad jag klickade hem igår. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0