I bröllopsvimlet

Jag tänker bara bröllop just nu. 
That's it. 
Allt jag pratar om är bröllop. 
Allt jag använder mobilen till är bröllop. 

Idag tittade jag på min fina fina klänning och suget att bara testa en liten stund var totalt. Men för att göra det behöver jag någon som drar upp dragkedjan och eftersom jag håller klänningen liiiite hemlig för min blivande man så fick jag fint vänta. 

Helena är min granne, min högra hand och den jag litar mest på. Hon är så smart när jag inte är det. 
Hon är bröllopets värdinna och kommer nog vara rätt leds på mig när detta är över. Jag känner för att ringa henne nu och prata om bröllopstårtan. 
Eller planera vad vi i minsta detalj ska göra fredagen den 2/5 när allt ska förberedas. 
Undrar om hon uppskattar ett samtal nu... ;) 

Dags att sova. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0