Nöjd

Man får vara nöjd med det lilla.
Fick till ett intensivt men kort corepass här hemma. Jag är ändå nöjd att jag gjorde något. I morgon blir det step iaf.
Blivit lite beroende av träning nu så det är toppen.

Just nu vill jag bara hitta en bra rytm.
Jag vill hålla det på en nivå som jag kommer lyckas med när jag börjar jobba sen. 3 ggr/vecka minst vill jag köra. Gym, gruppträning och löpning. Träna på NÅGOT sätt minst 3 ggr/vecka.
Det känns rimligt!

Nu ska jag bära upp min dotter till sin säng och göra mig en kesomacka.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0