Segt

Seg och slö dag idag. Eve verkar få en mild variant av vattkoppan.
Hon har väl 15-20 st utspritt över kroppen medan Elias fortfarande ligger på stadiga 0.
Hon är inte gnällig och så men man märker att hon är trött och slö efter alla sjukdomar som passerat.

När kvällningen kom blev det iaf 5 km löpning där jag försökte pressa på mig själv lite under hela rundan. Låg på 11,3-11,6.
Längtar till jag får min pulsklocka så man kan följa pulsen och laborera lite. Har sagt att jag ska börja med intervaller när jag får klockan så nu är det bara att trotsa viljan och köra.
Efter löpning körde jag ett intensivt magpass.

Nu sömn.. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0