Tisdag

Lite besviken idag. Hoppades verkligen på ordentlig träningsvärk. Tyckte jag körde så hårt och i vanligt fall visas det med träningsvärk. Det är som en "belöning" att man tränat hårt.
Det är bara till att öka vikterna. :)
Kötta på!
Önskar mig en träningskompis i 25årspresent.
En som älskar gym och som har tid och lust att gå några ggr/vecka.

Ikväll ska B jaga så det blir hemmaträning. Plocka fram pilatesbollen och alla bra övningar sen blir det åka av.
Missar boxen men det får bli så ibland.
Då får man göra det bästa av situationen.

Eftersom Eve är lite hängig har det blivit pyjamasdag.
Tvättar, viker tvätt och samlar ihop tvätt från alla håll och kanter.
Galet hur mkt kläder alla har?!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0